Pasivažinėk su Formule
Formulė!
Pirmą kartą Lietuvos auto sporto mėgėjams pristatyta galimybė pasivažinėti tikru Formulės bolidu. Pirmieji šio sportinio automobilio privalumus posūkiuose bei apkrovas skriejant tiesiaja pajuto automobilių sporto žiniasklaidos atstovai. Susipažinkite su jų įspūdžiais!
Antrojo Klasikinių automobilių konkurso simbolis – sportinės klasikos atstovė „Formulė 3“
delfi.lt ║ 2012 06 07
Klasikinių automobilių konkurso simboliu šiemet tapo sportinės klasikos atstovė „Formulė 3“. Organizatoriai juokauja, kad šis automobilis, pagamintas 1995 m., vos penkeriais metais per „jaunas“ dalyvauti Klasikinių automobilių rinkimuose. Pagrindinis konkurso rėmėjas LaisvalaikioDovanos.lt išbandyti „Formulės 3“ greitį pakvies nugalėtoju tapusio klasikinio automobilio savininką bei tris laiminguosius, atidavusius savo balsą Klasikinių automobilių konkurse.
Prieš 17 metų pagamintos „Formulės“ tikslus pavadinimas – „Formula Renault-Tattus“. Šis modelis atitiko F3 reikalavimus ir buvo gaminamas specialiai „Formula Renault“ serijos lenktynėms. Vakarų Europoje juo lenktyniavo ir į Lietuvą pargabeno Darius Jonušis. Kitais metais Darius, važiuodamas šiuo bolidu, iškovojo Lietuvos čempiono vardą. Vėliau jo užsakymu „Formulė“ buvo modifikuota ir atsirado vieta keleiviui.
A. Paškevičiūtei – ekstremalus greičio išbandymas
lrytas.lt ║ 2012 06 08
Televizijos laidų ir renginių vedėjai Aistei Paškevičiūtei šią savaitę teko ne lengvas išbandymas. Vesti įvairius renginius jai tikrai ne naujiena, tačiau stotis prieš publiką prieš tai Kačerginės Nemuno žiede 10 kilometrų apskriejus Formule 3, buvo ekstremalu.
Televizijos laidų ir renginių vedėjai Aistei Paškevičiūtei šią savaitę teko ne lengvas išbandymas. Organizatorių nuotraukos
„Nesu naujokė automobilių sporte ir galimybė pasivažinėti Formule 3 labai susigundžiau, tačiau tikrai neįvertinau, kad pralėkus 200 km/h greičiu iškart vesti renginį gali būti šiek tiek sudėtinga. Lėkdama trasa vis galvojau, koks gi ten tas pasisveikinimo tekstas, o išlipusi ir pasitikusi svečius pirmiausiai išlemenau, kad jei dar nieko nevalgė, geriau to prieš važiuodami Formule 3 ir nedarytų“, - įspūdžiais dalinasi Aistė.
Senasis D. Jonušio bolidas – „Formulės 3“ gerbėjų pramogai
balsas.lt ║ 2012 06 07
Formulė pagal Dariaus Jonušio užsakymą buvo pagaminta dar 1995 m., modelis atitiko FIA reikalavimus keliamus F3 bolidams ir buvo paruošta specialiai „Formula Renault“ serijos lenktynėms. Dvejus metus lenktyniavęs Vakarų Europoje, tačiau įspūdingų rezultatų nepasiekęs D. Jonušis parsigabeno bolidą į Lietuvą 1997 m., dalyvavo šalies žiedinių lenktynių serijos formulės klasėje ir pirmuoju bandymu tapo čempionu. Verslininko įžvalgą turinčio lenktynininko užsakymu formulė vėliau buvo perdaryta įrengiant papildomą vietą keleiviui.
Šiuo metu raudonasis „Formulės 3“ bolidas priklauso D. Jonušio bičiuliui, lenktynininkui Egidijui Guteravičiui, kuris formulės klasėje, tiesa kitu automobiliu, Lietuvoje lenktyniavo nuo 2002 iki 2010 m. Tiesa, bolido vairuotojas, kuris suteiks visiems norintiems nepakartojamų įspūdžių, šiuo metu yra Egidijaus bičiulis Rokas Markevičius. 2002-2003 m. Lietuvos kartingų čempionate šis vyrukas užėmė antrąją vietą, net keturis kartus dalyvavo „Omnitel 1000 km“lenktynėse, ilgų nuotolių varžybose Kačerginėje.
Pasivažinėjimas F3 bolidu Kačerginės Nemuno žiedo trasoje
autogidas.lt ║ 2012 07 23
Pilnas Formulės bolido modelis - Formula Renault-Tattus. Šis modelis atitinka F3 reikalavimus ir buvo gaminamas specialiai Formula Renault serijos lenktynėms. Vakarų Europoje šiuo bolidu lenktyniavo ir į Lietuvą pargabeno auto sporto legenda - Darius Jonušis. Važiuodamas šiuo bolidu Darius Jonušis iškovojo Lietuvos čempiono vardą!
Šiuo metu Formulės bolidas modifikuotas pagal specialų užsakymą ir jame atsiradus vieta keleiviui.
Savaitgalį išbandėme F3 bolidą ir buvome maloniai nustebinti. Vietomis trasa buvo šlapia, tad sušlapusios padangos nespėdavo išdžiūti ir nesušildavo iki darbinės temperatūros. Šlapiomis padangomis negalėjome važiuoti maksimaliu greičiu, bet greičio tikrai pakako. Išsiskyrė kelios bolido savybės: labai efektyvus stabdymas, pagreitis ir posūkių įveikimo greitis.
Kačerginė, bolidas ir aš :)
jiauto.blogas.lt ║ 2012 08 09
Netikėtai gavau pasiūlymą pasivažinėti Formulės 3 bolidu. Nepulkime, aišku, tikėti, kad raudoną mini-raketą „Formula Renault-Tattus” kas nors leido vairuoti man, paprastam ir mirtingam žemės gumbui…:)
175 arkliukus ganantis prieš septyniolika metų gimęs žvėris, tesveriantis vos 540 kg (palyginimui - storiausias pasaulyje žmogus Carol Yagers sveria 727 kg, t.y., vienas bolidas ir dar 3.5 manęs :) ) tikrai sugeba bėgti. Greitai bėgti. Praktiškai neverčiamas, nes juk tam jis ir gimė:) Raudonasis F3 nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 4,5 s.
Ir, iš tikrųjų, malonumas juntamas netgi ir sėdint už Roko Markevičiaus, patyrusio lenktyninko, (turbūt jau kenčiančio sprando skausmus nuo inercijos atkakliai vežiojant adrenalino ir greičio ištroškusius)…kaip bebūtų, jeigu ne jis, net ir labai norėjusi, nebūčiau galėjusi savavališkai pasivažinėti: Sheilos kojos trumpos, o pedalai toli:) Turėčiau padėkoti gerb. R.Markevičiui ir už norų bendravimą ir atsakinėjimą į smalsius mano klausimus:) Įspūdžius tai tik sustiprino.
Įspūdžiai iš Formulės bolido
autoasas.lt ║ 2012 08 01
Šis intriguojantis veiksmas vyko Kačerginės Nemuno žiede. Nors trasa vietomis buvo šlapia ir nebuvo galima išvystyti maksimalaus greičio, tačiau tai nė trupučio negadino įspūdžių, nes greičio išties pakako.
Pilnas Formulės bolido modelis - Formula Renault - Tattus. Šis modelis atitinka F3 reikalavimus ir buvo gaminamas specialiai Formula Renault serijos lenktynėms. Vakarų Europoje šiuo bolidu lenktyniavo ir į Lietuvą pargabeno autosporto legenda - Darius Jonušis. Mums pavyko sužinoti, kad bolidas pagamintas 1995 metais, sveria 540 kg, variklis yra Renault SPORT 2.0 l darbinio tūrio, 4 cilindrų ir nors tik 8 vožtuvų, tačiau išvysto 175 AG galią bei 263 Nm sukimo momentą! Bolidas pasiekia nuo 0 iki 100 km/h pagreitį vos per 4.5 sekundės. Važiuodamas šiuo bolidu Darius Jonušis iškovojo Lietuvos čempiono vardą.
Už šios puikios mašinos vairo sėdėjo Rokas Markevičius. Taigi, sėdome į bolidą ir nurūkome trasos vingiais – reikia pripažinti, kad pirmajame rate buvo kiek nejauku, tačiau jausmas nepakartojamas. Visgi vėliau su greičiu ir neįtikėtinu sukibimu su trasa apsiprantama, o bolidas tampa nebe toks „atitrūkęs“ nuo realybės. Jausmas išties geras ir sustojus visai nebuvo jokio noro lipti lauk iš tokio puikaus vyriško „žaisliuko“.
Pasiskraidymas Formule-3
kleckas.lt ║ 2012 08 29
Apturėjome laimę išbandyti pramogą, kurios gyvenime nebūčiau sugalvojęs nuveikti. Laisvalaikiodovanos.lt visai pablūdo ir pakvietė išbandyti 10 kilometrų pasivažinėjimą… formule. Nemuno žiedo trasoje. Aišku, tai ne Formulė-1, nes mes net trasų tokiems bolidams neturime. Tačiau truputį prikrauti kelnes pakako ir Formulės-3.
Mandagumas reikalauja aprašyti, koks ten jausmas, tačiau jau visą savaitę mėginu sugalvoti vaizdingus žodžius tam jausmui apsakyti. 210 km/h išvystomas greitis nėra stebuklas – Kaunas-Klaipėda greitkelyje su kibiriuku VW Polo teko važiuoti 185 km/h – vairuotojas būtų spaudęs daugiau, bet kibiriukas nepajėgė. Formulės greitis veikia kitaip – kai per kelias sekundes nuo 0 km/h įsibėgėji iki 150 km/h, akys išsiplečia, o kūnas taip įsitempia, kad pamiršti kvėpuoti. Tas pats ir su stabdymu – kai nuo 200 km/h per kelias sekundes sulėtėji iki 50 km/h, tuo metu atrodo, kad vairuotojui keliais nugarą pradursi. Nemuno žiedo trasa dėkinga tuo, jog joje apstu posūkių, o tai reiškia galingą makalavimąsi su super galinga mašina. Nesveikai išrėžiami posūkiai, malonus greitis, nugarą kaitinantis karštas degalų bakas ir minimalistinis automobilis – toks, kad ranka galėtum asfaltą braukti (ir po to kviestis greitąją surankioti tau pirštų galiukų).
Parkinglot.lt testuoja: Formulė Taxi
parkinglot.lt ║ 2012 08 21
Šį kartą nieko nevairavome, tačiau įspūdžių užteko per akis – parkinglot.lt išbandė pasivažinėjimą dviviete Formule. LAISVALAIKIODOVANOS.LT pakvietė išmėginti PASIVAŽINĖJIMO SU FORMULE PRAMOGĄ. Veiksmas vyksta Nemuno žiedo trasoje. Įdomu tai, jog važiavimo metu trasoje kartais būna ir kitų važiuojančių automobilių, kas tik paaštrina įspūdžius.
Iš pradžių vairuotojas supažindina su trasa, apveždamas su standartiniu automobiliu (FYI: važiavom su Opel Astra) . Papasakoja, kaip lenktynininkai vadina vieną, kitą posūkį, kurioje vietoje koks išvystomas greitis. Dažnu atveju toje pačioje vietoje važiuojant standartiniu automobiliu ir Formule, greitis skiriasi bemaž dvigubai.
Susipažinus su trasa ir jos posūkiais, greitėjimo, lėtėjimo ypatumais – žymiai įdomiau važiuoti. Žinant tokius niuansus, kitaip pradedi stebėti apvažiuojamą ratą. Taigi pravažiavus „pažintinius“ ratus su standartiniu automobiliu, ateina metas sėstis į Formulės bolidą.
Pasivažinėjimas formule
parkinglot.lt ║ 2012 08 20
Amobil.lt tinklaraščio administracijai “LaisvalaikioDovanos.lt” įteikė dovaną – nemokamą pasivažinėjimą formule. Šios progos nepraleidome ir išbandėme šią ekstremalią pramogą.
Kačerginės “Nemuno žiedo” trasoje vykusiame važiavime formulė išvystė maksimalų 210 km/h greitį. Buvo įdomu ir pakankamai įspūdinga. Rekomenduojame kitiems :)
Pilnas Formulės bolido modelis – Formula Renault-Tattus. Šis modelis atitinka F3 reikalavimus ir buvo gaminamas specialiai Formula Renault serijos lenktynėms. Vakarų Europoje šiuo bolidu lenktyniavo ir į Lietuvą pargabeno auto sporto legenda – Darius Jonušis. Važiuodamas šiuo bolidu Darius Jonušis iškovojo Lietuvos čempiono vardą!
Formulė renginiuose
Klasikinių automobilių konkursas „Classic Car Contest“ 2012
Sportinės klasikos atstovė Formulė 3 tapo Klasikinių automobilių konkurso simboliu.